dijous, 10 d’octubre del 2013

Presentació del Grup!

Nosaltres som un grup de 4 joves que venim a aprendre de forma responsable però sempre amb un caire dinàmic i lúdic.

Nosaltres som n'Aina Casado, na Rosa Castillo, na Marga Ramis i en Jaume Soler.
El nostre tema és la Fractura Digital. El que hem fet fins ara ha estat reunir informació de diferents fonts per quan arribi el moment de realitzar el treball poguem agafar la informació més adequada.


Esperam que pogueu disfrutar d'aques Blog tant com nosaltres! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada