Benvinguts al nostre Blog, esperem que tot allò que trobeu per aquí us serveixi d'ajuda.
dijous, 17 d’octubre del 2013
Quan tot s'enlaira
Hem elegit aquesta cançó perquè ens representa molt, ja que som uns somiatriutes. També, perquè no hem trobat cap cançó decent sobre el tema de fractura digital.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada