dijous, 17 d’octubre del 2013

Quan tot s'enlaira

Hem elegit aquesta cançó perquè ens representa molt, ja que som uns somiatriutes. També, perquè no hem trobat cap cançó decent sobre el tema de fractura digital.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada