Jaume → Coordinador
Aina → Corrector ortogràfic
Marga → Col·laboradora
Rosa → Col·laboradora
LES DESAVENTURES DE’N JOAN
Això era i no era, un mag que vivia en el bosc amb els seus amics els animals. Un dia anava caminant molt content mentre xiulava una cançó. Mentre xiulava i cantava la cançó, es va trobar amb el seu amic mussol. El mussol, que es nomia Tomeu, li va dir que avui vespre hi havia una festa molt grossa a la casa de la serp. Els dos, decidits que avui vespre volien una gran bauxa, es van preparar per passar-ho beníssim i es van anar a comprar el botellot per la gran nit! Quan va estar tot preparat, van anar cap a la casa del koala, que nomia Bernat, per passar-lo a cercar. Després de passar-lo a cercar, es van dirigir cap a casa de la serp, però abans d’entrar es van aturar a l’aparcament de davant casa seva per fer el botellot. Tot anava genial, el mag estava amb els seus amics bevent i rient sense aturar. Però, de sobte… BOOM! El mag que anava gat com una cuba va entrar dins la casa i va treure foc per les mans i va fer explotar totes les botelles d’alcohol i la casa es va incendiar, creant focs artificials de mil colors distints. Llavors, el mag es va dirigir a tots els seus amics i va treure un anell. Els va dir que havia estat molt content d’haver-los conegut però que se n’havia d’anar a un altre lloc i va desaparèixer quan se’l va posar. Per tant, aquella festa havia estat una despedida per part del mag, però encara així els animals sabien que algun dia tornaria. Sobretot la Patricia, una ornitorinca que havia estat enamorada d’ell durant els set anys que el mag havia viscut al bosc.
El mag, Joan, ja havia arribat al seu nou paradís, perquè s’havia graduat a l’escola de màgia i havia cremat la casa de la serp que era tot allò que volia fer abans de partir a la seva nova destinació. En haver arribat a la seva nova destinació, Hogwarts, havia de passar per un capell seleccionador que li diria a quina casa hauria d’allotjar-se. Quan es va haver allotjat, va escriure una carta als seus amics animals, explicant-los com era la seva nova vida i tot el que els enyorava; també li va enviar una carta a la ornitorinca dient-li que havia conegut a una vampir a Villacolmillos on havia passat les vacances d’estiu d’aquell any, la Maria Antònia, i que la seva relació mai haguès anat bé (ja que juntant a una ornitorrinca amb un mag… no pot sortir res mai bé).
De sobte en Joan, el mag, es va despertar sobre els llibres que estava estudiant durant la nit. El pobre no havia acabat encara el seu curs de màgia sinó que li faltava realitzar tots els exàmens finals i ja somiava amb tot el possible que podria realitzar, en la gran bauxa que es pegaria d’aquí 15 dies i tot el que duria a terme després.
Conte contat, conte acabat!
Avantatges de dur a terme feina en línia:
- És pot realitzar la feina en grup des de distints llocs, és a dir, encara que no estiguin junts podem dur a terme la feina cooperativament.
- Pot ser una comunicació instàntania, si esteim tots alhora o una part del grup o també es pot realitzar en distints moments, per això va molt bé la utilitat dels colors en el grup.
- És una forma més dinàmica i facilitadora del treball col·laboratiu.
- Va molt bé perquè tots els membres del grup puguin llegir tots els apartats, mirar i corregir manques de coherencia i cohesió.
Desventatge:
- L'únic inconvenient que hi podríem trobar és que un cop finalitzat el treball s'ha de passar a un altre tipus de document i hi ha coses que costa modificar.